D3vataras – arba seniai mirę mano svajonės [05/18]


Turbūt matei filmą Avatar‘as, deja, aš ne… Girdėjau šedevras, o žiūrint pirmą kartą įspūdis būna didesnis, dažnai tenka daug ko atsisakyt vardan tikėjimo savo svajonėm. Šiek tiek numanau apie ką tas filmas ir kas jame norėtą parodyti… O vakar visai netikėtai radau… kas ir asocijavosi man su tuo filmu… http://douktris.wordpress.com/2011/01/27/dar-geras-yrasa-radau-webe/
skaitydamas ir vėl eilini karta pamačiau, kas tikrasis šio pasaulio D3’vataras.

O tu turbūt nepažysti indėnų kultūros, bendravimo būdo, kalbos ir išminties… todėl ši kalba tau gal pasirodys ir keista… ar per daug primityvi…

[mano vienas iš komentarų vienoj amoralų demotyvacijoj]
5. Atitinkamo intelekto ir vertybių sistemos žmonėm yra lengviau suprasti vieniem kitus.
2011.03.17 11:41:31

About taspats

K‘Pranas Kaponė – "gal esu netobulas, o gal vertas daugiau nei tobulybės..." 1:33 PM 5/31/2011 - aš tik jums truputi padėsiu… jūs patys suprasit ir pamatysit save…
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje Uncategorized. Išsaugokite jo nuorodą.

Laukiami jūsų komentarai...

