šį kartą įrašas besilankantiems mano blog’yje nebe pirmą kartą…


Sveiki, Tie gerbiamieji – keletas lankytojų, kurie užkliūvat čia už mano blogio nebe pirmą kartą… Įdomu būtų išgirsti jūsų diagnozę žvelgiant į mane… – kas aš toks jūsų akyse… ar jum tai visiškai nerūpi ir neaktualu… Ką ypatingo ar įdomaus čia suradot, ko neradot, kas nuvylė, ko tikitės ateityje ?

Pastaruoju metu nustojau kelti savo laiškus, nors jų prirašyta yra tikrai daug per mano nučiuožusį stogą, nesumečiau net ir pastarojo laiško paskutiniosios dalies (ten per daug asmeniškumų, o juos iškarpius beveik nebelieka ką sudėti į bloga, dar neapsisprendžiu)…

Turiu parašęs tikrai ypatingų, gražių, ilgokų ir pamokančių laiškų, neeilinių istorijų ir nuotykių iš savo gyvenimo, norėtųsi papasakot, parodyt,  bet labai jau niūriai gaunas kai jokio aido nėra, o mano grožinei kūrybai šiame blogyje tikrai ne vieta. Laukia nemaža kolekcija kažkuo išskirtinių dokumentinių video, ar išvis ką nors domina ta dokumentika, kitų nuomonės apie ją…

Išties labiausiai domintų jūsų atsakymas – kodėl apsilankėte vėl ir ko ieškodami… Jus labiau domintų tolimesni  laiškai ar dokumentika ? Apytikslis jūsų amžius ?

Velniai griebtų, bet kažkaip blogio blogas krypsta nuo kurso bandant suprasti skaitytoją…

About taspats

K‘Pranas Kaponė – "gal esu netobulas, o gal vertas daugiau nei tobulybės..." 1:33 PM 5/31/2011 - aš tik jums truputi padėsiu… jūs patys suprasit ir pamatysit save…
Šis įrašas paskelbtas kategorijoje ateitis, depresija, gyvenimas, Uncategorized. Išsaugokite jo nuorodą.

Laukiami jūsų komentarai...

